Kurumsal İtibar Ölçümünde Kişiselleştirme Metaforu04 Aralık 2012
Ölçülemeyen yönetim fonksiyonlarının uzun vadeli ve etkin bir şekilde yürütülemeyeceği noktasından hareketle, fonksiyonel bir itibar yönetimi için itibar ölçümü şart görülmektedir. Çalışma, itibar ölçümünün çalışanlar ve müşterilerle bir bütün olarak ele alan yaklaşımları ve “kurumsal kişilik skalasını” referans alarak örnek bir itibar ölçümü gerçekleştirmiştir. Araştırma, BTA Havalimanları Yiyecek ve İçecek Hizmetleri’nin itibar ölçümü için Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminalinin bütün çalışan ve müşterilerini kapsamaktadır. Sonuç olarak, kurumsal kişilik skalasında temsil edilen kırk dokuz maddelik insan sıfatına ait yedi faktöre ilişkin ortalamalar tespit edilmiştir. Ayrıca iki gruba ait ortalamaların farklılık gösterdiğine dayanan hipotezleri de test etme imkanı bulunmuştur.
Link: İndir
Makale Yazarı: Yrd. Doç. Dr. Filiz OTAY DEMİR
Videolar
Prof. Dr. Mustafa AYDIN – İtibar Yönetimi Konferansı Açılış Konuşması
Prof. Dr. Mustafa AYDIN – Kadir Has Üniversitesi Rektörü İtibar Yönetimi Enstitüsü’nün 17-19 Ekim 2012 tarihleri arası düzenlediği Uluslararası İtibar...
Orhan SAMAST – İtibar Yönetimi Konferansı Açılış Konuşması
Orhan Samast – İtibar Yönetimi Enstitüsü Başkanı İtibar Yönetimi Enstitüsü’nün 17-19 Ekim 2012 tarihleri arası düzenlediği Uluslararası İtibar Yönetimi Konferansı...
Fotoğraflar
Kurumsal İtibar Farklı Bakış Açıları
Kurumsal İtibar Farklı Bakış Açıları Oturumu 4 Ekim 2013 Cuma günü gerçekleştirilmiştir. Oturum Yöneticisi : Prof.Dr. Banu Baybars HAWKS / Kadir...
Online İtibar Yönetimi
Online İtibar Yönetimi Oturumu 4 Ekim 2013 Cuma günü gerçekleşmiştir. Oturum Yöneticisi: Alper ÖZDEMİR / Krombera Ajans Başkanı Arş. Gör. Damla...