Uluslararası İtibar Yönetimi Konferansı 17-19 Ekim’de İstanbul’da

Cumhurbaşkanlığı himayelerinde, İtibar Yönetimi Enstitüsü ve Kadir Has Üniversitesi işbirliğiyle 17 – 19 Ekim 2012 tarihlerinde İstanbul’da Uluslararası İtibar Yönetimi Konferansı düzenleniyor. Konferansın ana teması “Kurumsal İtibar ve Sosyal Medya” olarak belirlendi.

Ülkemizde ilk kez gerçekleşecek olan İtibar Yönetimi konulu Konferansta birçok oturumda itibar kavramı ele alınacak.

Uluslararası İtibar Yönetimi Konferansı, kamu yönetimi, uluslararası ilişkiler, işletme yönetimi, insan kaynakları, iletişim, yeni medya, halkla ilişkiler, pazarlama, sosyal sorumluluk ve sürdürülebilirlik araştırma alanlarını kapsayan disiplinler arası bir çerçevede, itibar kavramı ve ilişkili alanları tartışmak amacıyla, akademik çevre ile iş dünyasını bir araya getirmeyi amaçlamakta.

Birçok ülkeden 75 konuşmacının katılacağı Konferans’ta “Sosyal Medya ve İtibar”, “Sürdürülebilirlik ve İtibar” , “Halkla İlişkiler ve İtibar”, “Spor ve İtibar”, “Sosyal Sorumluluk ve İtibar”, “Güven Kurumları ve İtibar”, “İtibar Ekonomisi”, “Etik ve İtibar”, “İtibarın Ölçülmesi” gibi ana oturumlar yer alıyor.

Ayrıntılı bilgi için www.itibarkonferansi.org adresini ziyaret edebilirsiniz.

Tarih: 17 – 19 Ekim 2012

Yer: Kadir Has Üniversitesi, Cibali Kampüsü

Açılış Günü: 17 Ekim 2012, Çarşamba, Saat: 09:30

Açılış Kokteyli: 17 Ekim 2012, Çarşamba, Saat: 19:00

Kapanış Günü: 19 Ekim 2012, Cuma, Saat: 18:30

OTURUM BAŞLIKLARI ve BAŞKANLARI:

Prof. Dr. Haluk GÜRGEN – Bahçeşehir Üniversitesi

Sürdürülebilirlik ve İtibar Yönetimi

Salim KADIBEŞEGİL – Orsa Danışmanlık

Etik ve İtibar Yönetimi

Prof. Dr. Bilal ERYILMAZ – Başbakanlık Etik Kurulu Başkanı

• Halkla İlişkiler ve İtibar Yönetimi

Prof. Dr. Banu Baybars HAWKS – Kadir Has Üniversitesi

Sosyal Sorumluluk ve İtibar Yönetimi – I

Serdar DİNLER – Kurumsal Sosyal Sorumluluk Derneği Başkanı

İtibar Ekonomisi ve İtibar Yönetimi

Dr. Şeref OĞUZ – Sabah Gazetesi Yazarı

Sosyal Medya ve İtibar Yönetimi

Orhan SAMAST – İtibar Yönetimi Enstitüsü Başkanı

İnsan Kaynakları ve Yönetimi

Prof. Dr. Türker BAŞ

Kurumsal İtibar, Farklı Bakış Açıları – I

Prof. Dr. Ali Murat VURAL – Anadolu Üniversitesi

Güven Kurumları ve İtibar Yönetimi

Dr. Hakan TUNÇEL – Kadir Has Üniversitesi

Sosyal Sorumluluk ve İtibar Yönetimi – II

Prof. Dr. Melda CİNMAN ŞİMŞEK – Marmara Üniversitesi

Spor ve İtibar Yönetimi

Dr. Levent BIÇAKÇI – Türkiye Futbol Federasyonu Eski Başkanı

Kurumsal İtibarın Ölçülmesi

Günseli ÖZEN OCAKOĞLU – Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni

Kurumsal İtibar, Farklı Bakış Açıları – II
Prof. Dr. Osman ÖZSOY – Haliç Üniversitesi