“Bana Göre İtibar” Sohbetleri18 Ocak 2013
“Bana Göre İtibar” Sohbetleri
Kurumsal İtibar her sektördeki işletmeler için gün geçtikçe daha büyük önem taşımaya başlamıştır. En değerli varlıklardan biri olan itibarın, verimlilik ve sürdürülebilirlik açısından da ele alınarak yönetilmesi şart olmuştur. Olumlu ve olumsuz gelişmelerin etkin yönetimi, itibar yönetiminin ayrılmaz bir parçası haline gelmiştir. İtibar yönetimini gündemine alıp gereğini yerine getirmeye çalışan kişi, kurum ve kuruluşlar en kötü krizleri bile etkin bir şekilde yönetebilmeyi başarmışlardır.
Siyaset, kamu yönetimi, uluslararası ilişkiler, işletme yönetimi, insan kaynakları, iletişim, yeni medya, halkla ilişkiler, pazarlama, sosyal sorumluluk ve sürdürülebilirlik gibi birçok alanı kapsayan itibar kavramını ve ilişkili alanlarını tartışmak amacıyla ilgilileri bir araya getirerek İtibar Sohbetleri‘ni düzenliyoruz.
“Bana Göre İtibar” Sohbetleri’nin ilkini 19 Haziran 2012 tarihinde Ankara Divan Otel’de kamu ve özel sektör profesyonellerinin katılımıyla gerçekleşti. İtibar kavramının tüm yönleriyle ele alındığı toplantı katılımcıların değerli katkılarıyla sona erdi.
“Bana Göre İtibar” Sohbetleri’nin facebook sayfasına ulaşmak için tıklayınız.
Videolar
Prof. Dr. Mustafa AYDIN – İtibar Yönetimi Konferansı Açılış Konuşması
Prof. Dr. Mustafa AYDIN – Kadir Has Üniversitesi Rektörü İtibar Yönetimi Enstitüsü’nün 17-19 Ekim 2012 tarihleri arası düzenlediği Uluslararası İtibar...
Orhan SAMAST – İtibar Yönetimi Konferansı Açılış Konuşması
Orhan Samast – İtibar Yönetimi Enstitüsü Başkanı İtibar Yönetimi Enstitüsü’nün 17-19 Ekim 2012 tarihleri arası düzenlediği Uluslararası İtibar Yönetimi Konferansı...
Fotoğraflar
Kurumsal İtibar Farklı Bakış Açıları
Kurumsal İtibar Farklı Bakış Açıları Oturumu 4 Ekim 2013 Cuma günü gerçekleştirilmiştir. Oturum Yöneticisi : Prof.Dr. Banu Baybars HAWKS / Kadir...
Online İtibar Yönetimi
Online İtibar Yönetimi Oturumu 4 Ekim 2013 Cuma günü gerçekleşmiştir. Oturum Yöneticisi: Alper ÖZDEMİR / Krombera Ajans Başkanı Arş. Gör. Damla...