Marka ve İtibar Yönetimi28 Şubat 2014
Marka ve İtibar Yönetimi Oturumu 4 Ekim 2013 Cuma günü gerçekleşmiştir.
Oturum Yöneticisi: R.Bülent FİDAN / The Brand Age Dergisi Genel Yayın Yönetmeni
Yrd. Doç. Dr. Müberra YÜKSEL / Kadir Has Üniversitesi Öğretim Görevlisi
Dr. Rafet Aykut AKAY / Marmara Üniversitesi Öğretim Görevlisi
Lolita Stašane / Letonya Üniversitesi Öğretim Görevlisi
Yrd.Doç.Dr. Ayşe ÖZGÖZ / Afyon Kocatepe Üniversitesi Öğretim Görevlisi
Videolar
Prof. Dr. Mustafa AYDIN – İtibar Yönetimi Konferansı Açılış Konuşması
Prof. Dr. Mustafa AYDIN – Kadir Has Üniversitesi Rektörü İtibar Yönetimi Enstitüsü’nün 17-19 Ekim 2012 tarihleri arası düzenlediği Uluslararası İtibar...

Orhan SAMAST – İtibar Yönetimi Konferansı Açılış Konuşması
Orhan Samast – İtibar Yönetimi Enstitüsü Başkanı İtibar Yönetimi Enstitüsü’nün 17-19 Ekim 2012 tarihleri arası düzenlediği Uluslararası İtibar Yönetimi Konferansı...
Fotoğraflar

Kurumsal İtibar Farklı Bakış Açıları
Kurumsal İtibar Farklı Bakış Açıları Oturumu 4 Ekim 2013 Cuma günü gerçekleştirilmiştir. Oturum Yöneticisi : Prof.Dr. Banu Baybars HAWKS / Kadir...

Online İtibar Yönetimi
Online İtibar Yönetimi Oturumu 4 Ekim 2013 Cuma günü gerçekleşmiştir. Oturum Yöneticisi: Alper ÖZDEMİR / Krombera Ajans Başkanı Arş. Gör. Damla...