İtibar Yönetimi Değer Yaratan Bir Halkla İlişkiler Çalışması Olarak İtibar Yönetimi04 Aralık 2012
Küreselleşmenin sonucu olarak rekabetin arttığı, ürünlerin yaşam sürelerinin kısaldığı ve ürünler arasındaki farklılıkların azaldığı bir ortamda müşteriler tercih yapmak, kurumlar ise başarılı olmak için ürün ya da hizmetlerde fark yaratacak ve kendilerine değer katacak bazı standartlar aramaktadırlar. Günümüzde eğer faaliyet gösterilen pazarda müşteriler için bir değer yaratılmazsa, yapılan çalışmaların başarılı olması mümkün değildir. İşte değer ekonomisinin öneminin artmasıyla, günümüzde halkla ilişkiler çabalarının önemli hedeflerinden biri, kuruma ve hedef kitlelere değer yaratacak faaliyetlerde bulunmak olmaktadır.
Büyük değişimlerin ve mega rekabetlerin yaşandığı iş dünyasında bir halkla ilişkiler çalışması olarak kurum itibarı, hedef kitlelere değer sunarak, rekabet üstü olmak için etkili bir yoldur. Bunun için öncelikle bir kurum kimliği oluşturulması, oluşan kurum kimliğini hedef kitlelere ileterek güçlü bir kurum imajı ve bu yolla olumlu bir kurum itibarı yaratılması gerekmektedir.
Link: İndir
Makale Yazarı: Yrd. Doç. Dr. Ebru Güzelcik URAL
Videolar
Prof. Dr. Mustafa AYDIN – İtibar Yönetimi Konferansı Açılış Konuşması
Prof. Dr. Mustafa AYDIN – Kadir Has Üniversitesi Rektörü İtibar Yönetimi Enstitüsü’nün 17-19 Ekim 2012 tarihleri arası düzenlediği Uluslararası İtibar...

Orhan SAMAST – İtibar Yönetimi Konferansı Açılış Konuşması
Orhan Samast – İtibar Yönetimi Enstitüsü Başkanı İtibar Yönetimi Enstitüsü’nün 17-19 Ekim 2012 tarihleri arası düzenlediği Uluslararası İtibar Yönetimi Konferansı...
Fotoğraflar

Kurumsal İtibar Farklı Bakış Açıları
Kurumsal İtibar Farklı Bakış Açıları Oturumu 4 Ekim 2013 Cuma günü gerçekleştirilmiştir. Oturum Yöneticisi : Prof.Dr. Banu Baybars HAWKS / Kadir...

Online İtibar Yönetimi
Online İtibar Yönetimi Oturumu 4 Ekim 2013 Cuma günü gerçekleşmiştir. Oturum Yöneticisi: Alper ÖZDEMİR / Krombera Ajans Başkanı Arş. Gör. Damla...