Krizde İtibarın Yönetilmesi04 Aralık 2012
Bugünün dünyasında hemen her alanda sınırların giderek ortadan kalkması ve beraberinde yaşanan rekabet, kurumları daha iyi değil en iyi olmaya zorlamaktadır. Gerek iç gerekse dünya pazarlarında yaşanan rekabet her geçen gün daha da sertleşmektedir. Kurumsal değişimi gerekli kılan rekabetin sertleşmesi beraberinde sorunları ve krizleri de getirmektedir. Organizasyonların varlıklarını sürdü- rebilmesi ya da itibarlarını koruyabilmesi krizin iyi yönetilmesi ile mümkündür.
Ürün ve hizmetlerin neredeyse birbirinin aynısı ama değişimin kaçınılmaz olduğu günümüzde kurum- ların kendi hedef kitlelerine farklılıklar sunmaları gerekmektedir. Sunulacak bu farklılıklar ancak ve ancak o kurumun sahip olduğu değerlerle şekillenebilir. Bir kurumun en büyük ve en önemli değeri ise o kurumun itibarıdır. Rekabetin kızıştığı dolayısıyla değişimin kaçınılmaz olduğu bugünün şartlarında işletmeler sadece finansal varlıklarını değil itibarlarını da yönetmek durumunda kalmaktadır. Kurum itibarı, hedef kitlelere değerler sunmada etkili bir halkla ilişkiler çalışmasıdır ve organizasyonların sürekliliği açısından önemlidir.
Link: İndir
Makale Yazarı: Başak Solmaz
Videolar
Prof. Dr. Mustafa AYDIN – İtibar Yönetimi Konferansı Açılış Konuşması
Prof. Dr. Mustafa AYDIN – Kadir Has Üniversitesi Rektörü İtibar Yönetimi Enstitüsü’nün 17-19 Ekim 2012 tarihleri arası düzenlediği Uluslararası İtibar...

Orhan SAMAST – İtibar Yönetimi Konferansı Açılış Konuşması
Orhan Samast – İtibar Yönetimi Enstitüsü Başkanı İtibar Yönetimi Enstitüsü’nün 17-19 Ekim 2012 tarihleri arası düzenlediği Uluslararası İtibar Yönetimi Konferansı...
Fotoğraflar

Kurumsal İtibar Farklı Bakış Açıları
Kurumsal İtibar Farklı Bakış Açıları Oturumu 4 Ekim 2013 Cuma günü gerçekleştirilmiştir. Oturum Yöneticisi : Prof.Dr. Banu Baybars HAWKS / Kadir...

Online İtibar Yönetimi
Online İtibar Yönetimi Oturumu 4 Ekim 2013 Cuma günü gerçekleşmiştir. Oturum Yöneticisi: Alper ÖZDEMİR / Krombera Ajans Başkanı Arş. Gör. Damla...